KTS 250 KTS 560 DCU 220
Alwi L.Wieja dystrybutor firmy Bosch kompleksowe wyposażenie
serwisów wiedza szkolenia praktyczne uruchomienia.
PROGRAM WYMIANY NOWY Z SYSTEMEM SDA ZA STARY KTS 540 LUB KTS570
Cennik Bosch cennik -
Bosch lizing cennik -
KTS SDA DEMO cennik -
KTS SDA program wymiany -
KTS Passthru -
Dział produktowy Diagnostyka oferuje urządzenia warsztatowe służące do naprawy i techniki podzespołów samochodowych, oprogramowanie diagnostyczne ESI[tronic 2.0], doradztwo techniczne (techniczny hotline) a także serwis posprzedażowy urządzeń.
Urządzenia diagnostyczne Bosch to: diagnoskopy FSA, testery usterek KTS z oprogramowaniem ESI[tronic] 2.0, analizatory spalin i dymomierze BEA, urządzenia do obsługi klimatyzacji ACS, przyrządy do ustawienia geometrii kół FWA, sprzęt do ogumienia TCE, stoły do pomp wtryskowych EPS, ładowarki i testery akumulatorów, linie diagnostyczne, rolki hamulcowe, podnośniki.
Wyposażenie warsztatowe dla serwisów samochodowych
Bosch oferuje dla serwisów samochodowych profesjonalne urządzenia umożliwiające naprawę samochodów. Wspomaga je oprogramowanie warsztatowe ESI[tronic] 2.0.
Wyposażenie warsztatowe oprogramowanie ESI[tronic] 2.0 szkolenia
Zapraszamy na seminarium z pokazem Kts 560 Kts 590 Kts 250 Nowość
Seminarium Diesel Test Eps 118 Eps 205 DCI 700 EPS 708
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych zgłoszenia 692287183/338116486 serwis@alwi.pl
Bosch ciekawe oferty promocje - Bosch wyposażenie/Bosch cennik wyposażenia
Aktualne promocje - Bosch wyposażenie/KTS Cennik
Promocje okazje Bosch - Bosch cennik wyposażenia do pobrania
Kts 250 cena 11000 brutto - KTS250 tester usterek Bosch
Kts 560 SDA cena 12900 brutto
Kts 560 SDA nowości zobacz - Kts 560 Kts 590 Dcu 100
Kts 590 SDA cena 15900 brutto
Kts 590 SDA opis zobacz - Kts 980 Kts 560 Kts 590 Dcu 100 Kts 340
Kts 560 SDA Nowość Promocja wymień stary tester na nowy zapytaj o promocje wymiany !
Kts 560 SDA opis i cennik - Kts 560 Kts 590 Kts 350 Dcu 100.Dcu 100 Dcu 220 Kts 560 Kts 590 KrugerQ Kts 980
Kts 560 nowe moduły diagnostyczne KTS 560 bazują na aplikacji Bosch ESI[tronic] 2.0. Obsługują nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte na sieci Ethernet. Ponadto istnieje możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do diagnostyki oraz do reprogramowania według Euro 5/6.KTS 560 – BEZPRZEWODOWY MODUŁ Z MULTIMETREM 1-KANAŁOWYM
CENA KTS 560 12900 pln
Cechy szczególne
Praca na bazie ESI 2.0 - podobnie jak dotychczasowa generacja KTS
Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC
USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC
Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch
Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy
Zintegrowane interfejsy nowych aut – dostosowane do rozwiązań stosowanych w przyszłości
nowy interfejs bazujący na Ethernet
DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol)
Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym aftermarkecie
Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka: szybka komunikacja między różnymi ECU w tym samym czasie poprzez różne kanały komunikacji
Spełnia wymagania dla diagnozy OE
Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through
Szybki przegląd systemów
Szybki odczyt wartości rzeczywistych
Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie
Ochrona przed brudem i wodą IP53
Udoskonalona technika pomiarowa: KTS 560
- Szersze pasmo pomiaru multimetrem: z 50 kHz do 100 kHz
Kts 590 Nowość Promocja wymień stary tester na nowy zapytaj o promocje wymiany !
KTS 590 SDA moduł 15900 pln brutto
KTS 590 SDA cennik
opis - Kts 590 Kts 560 Kts truck KrugerQ Diesel Bielsko Dcu 100 Dcu 220 Kts 560 Kts 590
Cechy szczególne Nowe moduły diagnostyczne KTS 590 bazują na aplikacji Bosch ESI[tronic] 2.0. Obsługują nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte na sieci Ethernet. Ponadto istnieje możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do diagnostyki oraz do reprogramowania według Euro 5/6.
Praca na bazie ESI 2.0 - podobnie jak dotychczasowa generacja KTS (począwszy od wersji update 2016/2)
Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC
USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC
Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch
Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy
Zintegrowane interfejsy nowych aut – dostosowane do rozwiązań stosowanych w przyszłości
Obsługują nowy interfejs bazujący na Ethernet
DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol)
Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym aftermarkecie
Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka: szybka komunikacja między różnymi ECU w tym samym czasie poprzez różne kanały komunikacji
Spełnia wymagania dla diagnozy OE
Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through
Szybki przegląd systemów
Szybki odczyt wartości rzeczywistych
Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie
Ochrona przed brudem i wodą IP53
Udoskonalona technika pomiarowa:
KTS 590 SDA
- Oba kanały oscyloskopu są rozdzielone / Zwiększona częstotliwość próbkowania: z 10MS/s do 20MS/s
- Szersze pasmo pomiaru multimetrem: z 50 kHz do 100 kHz
KTS 250 Bosch Tester diagnostyczny do samochodów
KTS 250 Tester Bosch diagnostyczny do samochodów
KTS 250 Tester diagnostyczny do samochodów
KTS250 przeznaczony do użytku w warsztatach samochodowych. Opracowanie KTS250 jako alternatywy dla istniejących narzędzi diagnostycznych
Bosch opiera się na wieloletnim doświadczeniu w tej dziedzinie i odzwierciedla wymagania naszych klientów.
KTS 250 został specjalnie zaprojektowany do użytku z ESI [tronic] 2.0 i jest wyposażony w system Windows 10 zainstalowany jako system operacyjny.
To sprawia, że pierwsze kroki są bardzo łatwe dla użytkownika.
Urządzenie jest małe i poręczne, niemniej jednak posiada 10-calowy ekran dotykowy Akumulator litowo-jonowy z tyłu umożliwia autonomiczną pracę .
Dzięki wydajnemu procesorowi można obsługiwać w połączeniu : informacji ESI [tronic] 2.0 (A, C, P; M Bike i Truck), a także z TPA Startcenter / TPA 200.
KTS 250 Bosch ma 2 elementy operacyjne:- Włącznik / wyłącznik-Przycisk funkcji
Drukarkę centralną można podłączyć przez USB lub WLAN. Po prawej i lewej stronie model KTS250 Bosch ma ergonomicznie zaprojektowane uchwyty.
KTS 250 Tester usterek Bosch diagnostyczny tester do samochodów
Kts 350 Mobilny tester Bosch zintegrowany Kts zapytaj o wymianę kts stary na nowy zadzwoń !
Kts 350 cennik i opis - Kts 350 Kts truck Kts 350 Dcu 100 KrugerQ diesel Bielsko Alwi.pdf
Tester Bosch KTS 350. Mobilne, uniwersalne urządzenie: do diagnozy sterowników, wyszukiwania usterek, naprawy i serwisowania
Obsługuje zarówno wszystkie popularne interfejsy, jak i te bazujące na sieci Ethernet. Tym samym jest doskonale przygotowany do przyszłych wymagań na polu serwisowania. Wyraźnie mocniejszy w stosunku do poprzednika procesor zapewnia w połączeniu z aktualnym systemem operacyjnym Windows 10 szybkie uruchamianie programu i szybszą pracę. KTS 350 jest dostarczany z zainstalowanym już fabrycznie programem do diagnostyki Bosch ESI[tronic] 2.0.
Urządzenie jest uniwersalne w zastosowaniu i w sposób optymalny nadaje się jako tester typu „wszystko
w jednym”, na przykład dla niezależnych warsztatów, sieci serwisów typu fast fit oraz jako drugi tester do
użytku mobilnego. Ze swoim kompletnym wyposażeniem, KTS 350 oferuje pakiet do prowadzenia efektywnej
diagnostyki sterowników, napraw, do serwisowania oraz lokalizowania usterek.
Kts najnowsza technologia diagnostyki Bosch innowacje mobilność zapraszamy do wymiany stary tester na nowy promocja zadzwoń zapytaj !
KTS 350 – SAMODZIELNY TESTER usterek Tester Bosch KTS 350. Mobilne, uniwersalne urządzenie: do diagnozy sterowników, wyszukiwania usterek, naprawy i serwisowania
Obsługuje zarówno wszystkie popularne interfejsy, jak i te bazujące na sieci Ethernet. Tym samym jest doskonale przygotowany do przyszłych wymagań na polu serwisowania. Wyraźnie mocniejszy w stosunku do poprzednika procesor zapewnia w połączeniu z aktualnym systemem operacyjnym Windows 10 szybkie uruchamianie programu i szybszą pracę. KTS 350 jest dostarczany z zainstalowanym już fabrycznie programem do diagnostyki Bosch ESI[tronic] 2.0.
Urządzenie jest uniwersalne w zastosowaniu i w sposób optymalny nadaje się jako tester typu „wszystko
w jednym”, na przykład dla niezależnych warsztatów, sieci serwisów typu fast fit oraz jako drugi tester do
użytku mobilnego. Ze swoim kompletnym wyposażeniem, KTS 350 oferuje pakiet do prowadzenia efektywnej
diagnostyki sterowników, napraw, do serwisowania oraz lokalizowania usterek.
Cechy szczególne KTS 350
Tester typu Plug & Play – w testerze jest już wstępnie zainstalowany program ESI 2.0
Kompletna diagnoza ECU tak jak w przypadku modułów KTS 560/590
Brak tzw techniki pomiarowej → Różnica między pakietami KTS 460 z DCU100 plus
Zasilanie możliwe poprzez kabel OBD z pojazdu
Obsługa wszystkich obecnych interfejsów, jak i przyszłych opartych na sieci Ethernet, również kilku sieci informatycznych pracujących równolegle
Złącze PassThru do reprogramowania sterowników poprzez portale producentów pojazdów, zgodnie z Euro 5/6
Parametry:
- Intel® Celeron® Prozessor N3160 @1.6 (2.2) GHz
- 4GB RAM
- 256 GB SSD
- Windows 10 IoT
Kts najnowsza technologia diagnostyki Bosch innowacje mobilność zapraszamy do wymiany stary tester na nowy promocja zadzwoń zapytaj !
Kts 460 cennik i opis - Kts 460 Kts 560 Kts 590 Dcu 100 KrugerQ diesel bielsko alwi.pdf
Kts 460 info serwisowe - Kts 460 Kts 560 Kts 590 Dcu 100 KrugerQ diesel bielsko alwi
KTS460S4 Bank warsztatowy – SAMODZIELNY TESTER usterek
KTS 460 – zestaw do diagnostyki bezprzewodowej (DCU 100plus i KTS 560)W skład zestawu, oprócz modułu KTS 560 wchodzi tablet o nazwie
DCU 100plus, który został znacznie zmieniony w stosunku do poprzedniej wersji DCU 100.
Najważniejsze zmiany przedstawione są w tabelach.
DCU 100plus jest doskonale przystosowany do codziennej pracy warsztatowej i już dziś przygotowany do przyszłościowych wymagań.
Cechy szczególne KTS 560
Praca na bazie ESI 2.0 - podobnie jak dotychczasowa generacja KTS
Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC
USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC
Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch
Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy
Zintegrowane interfejsy nowych aut – dostosowane do rozwiązań stosowanych w przyszłości
Obsługują nowy interfejs bazujący na Ethernet
DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol)
Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym aftermarkecie
Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka: szybka komunikacja między różnymi ECU w tym samym czasie poprzez różne kanały komunikacji
Spełnia wymagania dla diagnozy OE
Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through
Szybki przegląd systemów
Szybki odczyt wartości rzeczywistych
Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie
Ochrona przed brudem i wodą IP53
Udoskonalona technika pomiarowa:
- Szersze pasmo pomiaru multimetrem: z 50 kHz do 100 kHz
Kts najnowsza technologia diagnostyki Bosch innowacje mobilność zapraszamy do wymiany stary tester na nowy promocja zadzwoń zapytaj !
Kts 560 cennik opis - Kts 560 Kts 590 Kts 350 Dcu 100
KTS 560 – TESTER usterek
KTS 560 – BEZPRZEWODOWY MODUŁ Z MULTIMETREM 1-KANAŁOWYM
Nowe moduły diagnostyczne KTS 560 bazują na aplikacji Bosch ESI[tronic] 2.0. Obsługują nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte
na sieci Ethernet. Ponadto istnieje możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do diagnostyki
oraz do reprogramowania według Euro 5/6.
Cechy szczególne
Praca na bazie ESI 2.0 - podobnie jak dotychczasowa generacja KTS (począwszy od wersji update 2016/2)
Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC
USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC
Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch
Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy
Zintegrowane interfejsy nowych aut – dostosowane do rozwiązań stosowanych w przyszłości
Obsługują nowy interfejs bazujący na Ethernet
DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol)
Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym aftermarkecie
Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka: szybka komunikacja między różnymi ECU w tym samym czasie poprzez różne kanały komunikacji
Spełnia wymagania dla diagnozy OE
Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through
Szybki przegląd systemów
Szybki odczyt wartości rzeczywistych
Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie
Ochrona przed brudem i wodą IP53
Udoskonalona technika pomiarowa:
KTS 560
- Szersze pasmo pomiaru multimetrem: z 50 kHz do 100 kHz
Kts najnowsza technologia diagnostyki Bosch innowacje mobilność zapraszamy do wymiany stary tester na nowy promocja zadzwoń zapytaj !
KTS 590 – TESTER usterek
Kts 590 cennik i opis - Kts 590 Kts 560 Kts truck KrugerQ Diesel Bielsko Dcu 220
KTS 590 – BEZPRZEWODOWY MODUŁ Z MULTIMETREM 1-KANAŁOWYM +oscyloskop 2 kanałowy
KTS 590 – bezprzewodowy moduł z multimetrem 2-kanałowym i oscyloskopem 2-kanałowym
Nowe moduły diagnostyczne KTS 590 bazują na aplikacji Bosch ESI[tronic] 2.0. Obsługują nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte na sieci
Ethernet. Ponadto istnieje możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do
diagnostyki oraz do reprogramowania według Euro 5/6.
Cechy szczególne
Praca na bazie ESI 2.0 - podobnie jak dotychczasowa generacja KTS (począwszy od wersji update 2016/2)
Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC
USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC
Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch
Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy
Zintegrowane interfejsy nowych aut – dostosowane do rozwiązań stosowanych w przyszłości
Obsługują nowy interfejs bazujący na Ethernet
DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol)
Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym aftermarkecie
Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka: szybka komunikacja między różnymi ECU w tym samym czasie poprzez różne kanały komunikacji
Spełnia wymagania dla diagnozy OE
Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through
Szybki przegląd systemów
Szybki odczyt wartości rzeczywistych
Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie
Ochrona przed brudem i wodą IP53
Udoskonalona technika pomiarowa:
KTS 590
- Oba kanały oscyloskopu są rozdzielone / Zwiększona częstotliwość próbkowania: z 10MS/s do 20MS/s
- Szersze pasmo pomiaru multimetrem: z 50 kHz do 100 kHz
Kts najnowsza technologia diagnostyki Bosch innowacje mobilność zapraszamy do wymiany stary tester na nowy promocja zadzwoń zapytaj !
KTS 960 – TESTER usterek
Kts 960 cennik i opis - Kts 960 kts 560 kts 590 Dcu 100 kts 340 KrugerQ diesel bielsko
KTS 960 – zestaw do diagnostyki bezprzewodowej (DCU 220 i KTS 560)
Nowe moduły diagnostyczne KTS 560 bazują na aplikacji Bosch ESI[tronic] 2.0. Obsługują nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte na sieci Ethernet.
Ponadto istnieje możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do diagnostyki oraz do reprogramowania według Euro 5/6.
Podstawowe zalety DCU 220
Łatwe przełączanie między tabletem i notebookiem
Mocny procesor Inter Core i5 4200U oraz dysk twardy SSD o pojemności 256 GB pozwalają na szybkie wykonywanie procedur diagnostycznych
Dostępny również w zestawie z KTS 560/590, FSA 500 i KTS Truck
System operacyjny Windows umożliwia łatwą integrację z istniejącymi procedurami obsługi
Połączenie dwóch identycznych litowo-jonowych akumulatorów pozwalające znacznie wydłużyć czas pracy
Cechy szczególne KTS 560
Praca na bazie ESI 2.0 - podobnie jak dotychczasowa generacja KTS (począwszy od wersji update 2016/2)
Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC
USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC
Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch
Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy
Zintegrowane interfejsy nowych aut – dostosowane do rozwiązań stosowanych w przyszłości
Obsługują nowy interfejs bazujący na Ethernet
Doip = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol)
Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym aftermarkecie
Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka: szybka komunikacja między różnymi ECU w tym samym czasie poprzez różne kanały komunikacji
Spełnia wymagania dla diagnozy OE
Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through
Szybki przegląd systemów
Szybki odczyt wartości rzeczywistych
Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie
Ochrona przed brudem i wodą IP53
Udoskonalona technika pomiarowa:
KTS 560
- Szersze pasmo pomiaru multimetrem: z 50 kHz do 100 kHz
Kts najnowsza technologia diagnostyki Bosch innowacje mobilność zapraszamy do wymiany stary tester na nowy promocja zadzwoń zapytaj !
KTS 980 – TESTER usterek
Kts 590 cennik i opis - Kts 980 Kts 560 Kts 590 Dcu 100 Kts 350 Kts 460
KTS 980 – zestaw do diagnostyki bezprzewodowej (DCU 220 i KTS 590)
Nowe moduły diagnostyczne KTS 590 bazują na aplikacji Bosch ESI[tronic] 2.0. Obsługują nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte na sieci Ethernet.
Ponadto istnieje możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do diagnostyki oraz do reprogramowania według Euro 5/6.
Podstawowe zalety DCU 220
Łatwe przełączanie między tabletem i notebookiem
Mocny procesor Inter Core i5 4200U oraz dysk twardy SSD o pojemności 256 GB pozwalają na szybkie wykonywanie procedur diagnostycznych
Dostępny również w zestawie z KTS 560/590, FSA 500 i KTS Truck
System operacyjny Windows umożliwia łatwą integrację z istniejącymi procedurami obsługi
Połączenie dwóch identycznych litowo-jonowych akumulatorów pozwalające znacznie wydłużyć czas pracy
Cechy szczególne modułu KTS 590
Praca na bazie ESI 2.0 - podobnie jak dotychczasowa generacja KTS (począwszy od wersji update 2016/2)
Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC
USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC
Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch
Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy
Zintegrowane interfejsy nowych aut – dostosowane do rozwiązań stosowanych w przyszłości
Obsługują nowy interfejs bazujący na Ethernet
DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol)
Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym aftermarkecie
Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka: szybka komunikacja między różnymi ECU w tym samym czasie poprzez różne kanały komunikacji
Spełnia wymagania dla diagnozy OE
Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through
Szybki przegląd systemów
Szybki odczyt wartości rzeczywistych
Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie
Ochrona przed brudem i wodą IP53
Udoskonalona technika pomiarowa:
KTS 590
Oba kanały oscyloskopu są rozdzielone / Zwiększona częstotliwość próbkowania: z 10MS/s do 20MS/s
Szersze pasmo pomiaru multimetrem: z 50 kHz do 100 kHz
Kts najnowsza technologia diagnostyki Bosch innowacje mobilność zapraszamy do wymiany stary tester na nowy promocja zadzwoń zapytaj !
Tablet DCU 100plus
Dcu 100 cennik i opis - Dcu 100 Kts 560 Diesel Bielsko KrugerQ Kts 560
Tablet o nazwie DCU 100plus został znacznie zmieniony w stosunku do poprzedniej wersji DCU 100. Najważniejsze zmiany przedstawione są w tabelach.
DCU 100plus jest doskonale przystosowany do codziennej pracy warsztatowej i już dziś przygotowany do przyszłościowych wymagań
Kts 560 Kts 590 wymiana testerów wymień stary na nowy oferta zadzwoń zapraszamy !
Wymiana urządzeń stare na nowe oferta wymiany zadzwoń lub napisz serwis@alwi.pl
Zestaw diagnostyczny
Kts 540 Kts 570 wyprzedaż oferta - Kts 540 Kts 570 Kts new Kts 560 Kts 590 DCU 100 KrugerQ KrugerQ KTS BOSCH
KTS 460 Bosch
KTS 460 to zestaw diagnostyczny obejmujący tablet DCU 100 o ekranie dotykowym 10" i
bezprzewodowy moduł diagnostyczny KTS 540 z multimetrem 1-kanałowym.
KTS 440
Szybka diagnoza i ułatwiona naprawa
Pełna diagnostyka pojazdów: diagnoza sterowników, lokalizowanie usterek, naprawa i serwisowanie
Szybka i prosta obsługa za pomocą ekranu dotykowego
Możliwość natychmiastowego przełączenia z diagnozy sterowników do wyszukiwania usterek (naprawy komponentów)
i odwrotnie
Skrócenie czasu naprawy opłacalne dla warsztatu
Poręczna obudowa
Zintegrowany wymienny adapter łącznie z multipleksem sterowanym programem
Multimetr 1-kanałowy
Stale aktualizowane oprogramowanie ESI[tronic] 2.0 dostępne w abonamencie
Kts 460 link do oferty
KTS Truck OHW1 OHW2
Szybka diagnostyka dla pojazdów z grupy Truck: samochodów dostawczych, ciężarówek, autobusów, maszyn budowlanych i rolnicznych oraz przyczep
Moduł KTS Truck można podłączyć tableta Bosch DCU 130, albo do dowolnego komputera stacjonarnego, laptopa i tableta
Zintegrowane łącze Bluetooth o dużym zasięgu, do 100 m
W wyposażeniu standardowym adapter Bluetooth USB
Solidna obudowa
Obsługa przez systemy operacyjne: MS Windows XP, Windows Vista i Windows 7
Stale aktualizowane oprogramowanie ESI[tronic] 2.0 dostępne w abonamencie
Kts Truck cena z oprogramowanie i dokumentacją serwisową i oprogramowaniem nie musisz płacić aktualizacji kodowanie wtryskiwaczy adaptacja wszystkich układów .
Polecam produkt przetestowany !
Testowane na 30 najpopularniejszych pojazdach ciężarowych zapraszamy na pokaz.
Kts Truck cena z oprogramowaniem stałym 1 razowym BEZ abonamentu 20.000zł netto
( w cenie laptop lenovo- moduł Kts truck-oprogramowanie-szkolenie praktyczne)
Acs 611 pełny automat do klimatyzacji pojazdy osobowe i dostawcze ciężarowe cena 10.900zł netto
( w cenie lampa okulary UV,barwnik,termometr bez dotykowy,szkolenie praktyczne)
Nowa funkcjonalność Diagnozy “Easy to use – łatwy w obsłudze”
Nowość PASS-THRU Bosch programowanie ONline programowanie sterowników przez program serwisowy producenta pojazdu zapraszamy na szkolenia .
Promocja 2022 r
Final Version program finalny który nie gaśnie dla testerów Kts 200 i Kts 340 cena 2100zł netto
Esi Tronic 2.0 diagnostyka program 1 razowy bez abonamentu do wszystkich testerów Bosch
cena tylko 3900zł netto
Nowy ekran startowy z 3 zakładkami dla diagnostyki: - przegląd systemów - naprawa - zadania serwisowe
Promocja Kts Truck 2022
Kts Truck OHW1
Kts Truck OHW2
Kts Truck OHW licencja 1 rok - KTS truck OHW 1
Kts Truck licencja 3 lata - Kts Truck Ohw 1 rok
Link do aktualnych modeli Kts Truck OHW
https://www.downloads.bosch-automotive.com/pl/ddm/esi20-eu/
KTS 980 (Tablet DCU 220 + moduł KTS 590)
- Mobilny zestaw do diagnostyki
- Możliwość wykorzystania w dowolnym miejscu w warsztacie lub podczas jazdy próbnej
- Kompaktowy, zasilany akumulatorem moduł pomiarowy KTS 570 łączący się radiowo z tabletem DCU 220
- Diagnoza sterowników z najlepszym wyposażeniem
- Zintegrowany 2-kanałowy multimetr i 2-kanałowy oscyloskop
- Pomiar rezystancji z rozszerzonym zakresem pomiarowym
- Pomiar napięcia z rozszerzonymi funkcjami pomiarowym
- Optyczne i akustyczne rozpoznawanie stanu oraz kontrolowanie połączenia bezprzewodowego
- Regulowany indywidualnie tryb symulacji poprzez DDC (Diagnostics Device Configuration)
- Kontroler ciągłości obwodów do lokalizowania usterki
- Pomiar diod do badania komponentów
- Możliwość adaptacji cęgów prądowych FSA
- Stale aktualizowane oprogramowanie ESI[tronic] 2.0 dostępne w abonamencie
Kts 980 link do oferty -
KTS 960 (Tablet DCU 220 + moduł KTS 560)
- Mobilny zestaw do diagnostyki
- Możliwość wykorzystania w dowolnym miejscu w warsztacie lub podczas jazdy próbnej
- Kompaktowy, zasilany akumulatorem moduł pomiarowy KTS 540 łączący się radiowo z tabletem DCU 220
- Bluetooth standard klasy 1 o zasięgu do 100 m
- Sterowanie i aktywacja instalacji poprzez zintegrowany software DDC
- Automatyczne wyszukiwanie modułu KTS
- Test łączności bezprzewodowej za pomocą wbudowanego nadajnika sygnałów
- Program testujący połączenie bezprzewodowe
- Stale aktualizowane oprogramowanie ESI[tronic] 2.0 dostępne w abonamencie
Profesjonalne urządzenienia Bosch w Alwi L.Wieja
Moduł pomiarowy wyposażony w liczne sondy pomiarowe
Ponad 50 skonfigurowanych wstępnie testów komponentów
Połączenie przez USB z komputerem PC
Wszechstronna diagnostyka
Zaawansowany oscyloskop
Software z czynnościami kontrolnymi oraz testami komponentów do badania elektrycznych i elektronicznych podzespołów pojazdu
Oszczędzające czas badania komponentów w stanie zamontowanym
Symulacja sygnałów do sprawdzania czujników w stanie zamontowanym
Test sieci informatycznych w pojeździe (np. magistral CAN)
Wgrywanie i zapisywanie przebiegów porównawczych
Możliwość rozbudowy dzięki koncepcji modułowej
Wygodna obserwacja danych rzeczywistych dzięki testerowi KTS
Opcja testowania pojazdów elektrycznych i hybrydowych w połączeniu z FSA 050
Możliwość rozszerzenia o moduły analizy spalin do pojazdów z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi
Lizing link do oferty -
Przenośny moduł pomiarowy z zasilaniem akumulatorowym, z bezprzewodowym połączeniem z komputerem, tabletem, DCU 130 lub laptopem
Wszechstronna diagnostyka
Zaawansowany oscyloskop
Software z czynnościami kontrolnymi oraz testami komponentów do badania elektrycznych i elektronicznych podzespołów pojazdu
Oszczędzające czas badania komponentów w stanie zamontowanym
Symulacja sygnałów do sprawdzania czujników w stanie zamontowanym
Test sieci informatycznych w pojeździe (np. magistral CAN)
Wgrywanie i zapisywanie przebiegów porównawczych
Możliwość rozbudowy dzięki koncepcji modułowej
Wygodna obserwacja danych rzeczywistych dzięki testerowi KTS
Opcja testowania pojazdów elektrycznych i hybrydowych w połączeniu z FSA 050
Możliwość rozszerzenia o moduły analizy spalin do pojazdów z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi
Analizatory spalin dymomierze oferta skrócona link do oferty -
Przenośny tester napędów hybrydowych
Tester FSA 050 służy do pomiaru izolacji pojazdów elektrycznych i hybrydowych.
Dodatkowo, możliwy jest też pomiar wartości napięcia, pojemności elektrycznej i rezystancji.
Tester FSA 050 może się bezprzewodowo komunikować z komputerem stacjonarnym, laptopem,
tabletem lub systemem FSA 500 lub 7xx. Połączenie następuje za pośrednictwem Bluetooth i
aplikacji FSA 7xx/500 (CompacSoft[plus]). FSA 050 może też pracować jako urządzenie niezależne
Fsa 050 link do oferty -
Zaawansowany oscyloskop
Software z czynnościami kontrolnymi oraz testami komponentów do badania elektrycznych i elektronicznych podzespołów pojazdu
Pilotowane w menu procedury konkretnych badań diagnostycznych
Oszczędzające czas badania komponentów w stanie zamontowanym
Symulacja sygnałów do sprawdzania czujników w stanie zamontowanym
Test sieci informatycznych w pojeździe (np. magistral CAN)
Wgrywanie i zapisywanie przebiegów porównawczych
Możliwość rozbudowy dzięki koncepcji modułowej
Fsa 500 link do oferty -
Fsa 720 Fsa 7xx rozbudowa mobilna
Fsa 7xx link do oferty -
Alwi L.Wieja Bosch Dystrybutor pełna oferta
Bosch KTS 250 NEW !!
KTS 250 z SD nie gaśnie w cenie 11.900 BRUTTO zapraszamy 692287183
Promocja ograniczona do końca 2021 .
Super program wymiany zapraszamy masz stary tester Bosch Kts 650 /Kts 520/Kts 200 zadzwoń wymienimy !!
KTS 250 Bosch Tester diagnostyczny do samochodów
KTS 250 Tester Bosch diagnostyczny do samochodów
KTS 250 Tester usterek Bosch diagnostyczny tester do samochodów
Inne testery w promocyjnych cenach .Zapraszamy
KTS 250 Tester diagnostyczny do samochodów
KTS 250 przeznaczony do użytku w warsztatach samochodowych. Opracowanie KTS 250 jako alternatywy dla istniejących narzędzi diagnostycznych
Bosch opiera się na wieloletnim doświadczeniu w tej dziedzinie i odzwierciedla wymagania naszych klientów.
To sprawia, że pierwsze kroki są bardzo łatwe dla użytkownika.
Urządzenie jest małe i poręczne, niemniej jednak posiada 10-calowy ekran dotykowy Akumulator litowo-jonowy z tyłu umożliwia autonomiczną pracę .
Dzięki wydajnemu procesorowi można obsługiwać w połączeniu : TPA Startcenter / TPA 200.
KTS 250 Bosch ma 2 elementy operacyjne:- Włącznik / wyłącznik-Przycisk funkcji
Drukarkę centralną można podłączyć przez USB lub WLAN. Po prawej i lewej stronie model KTS 250 Bosch ma ergonomicznie zaprojektowane uchwyty.