Kts 560 Kts 590 Kts Truck wyposażenie Bosch dystrybutor Bosch

« powrót do listy
wygasa:2020-03-17 Kts 560 Kts 590 Kts Truck wyposażenie Bosch dystrybutor Bosch

Kts 560 Kts 590 Kts Truck wyposażenie Bosch dystrybutor Bosch

Wyposażenie warsztatowe dla serwisów samochodowych
Bosch oferuje dla serwisów samochodowych profesjonalne urządzenia oraz oprogramowanie
ESI[tronic] 2.0 umożliwiające naprawę samochodów.
Leasing 102%
Oferta jubileuszowa z okazji 30-lecia testerów KTS
Wyposażenie warsztatowe
Oprogramowanie ESI[tronic]2.0

KTS250 - DCI700 - EPS 708 - zobacz nowości zobacz zapraszamy 

Jeden program do diagnostyki, naprawy i serwisowania Esi Tronic 2.0 

Diagnoza sterowników w najnowszych samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych
Instrukcje rozwiązywania problemów
Wszystkie dane potrzebne do diagnostyki i serwisowania dostępne w jednym miejscu
Szybkie wykrywanie usterek dzięki schematom instalacji
Szybki dostęp do informacji serwisowych
Rozpoznawanie typu pojazdu
Instrukcje naprawy podzespołów
Dostęp do wiedzy firmy Bosch
Diagnostyka Kts 560 Kts 590 Kts 350 Kts 960 
Technika dieslowska Bosch Eps 118 Eps 205 SERBE Hartridge KrugerQ
Technologia regeneracji elementów CeramixQ
Zalety wykorzystania ESI[tronic] w serwisach samochodowych

Zapraszamy rabaty szkolenia serwis 

Kts 560 Kts 590 DPF FAP regeneracja

Kts 350 Kts 560 tester usterek

Program wymiany testerów 

Bosch Alwi L.Wieja - Program wymiany testerów Bosch nowe modele nowa transmisja 2018 nowości www.alwi.pl

KTS 560 KTS 590 KTS 350 – Program wymiany zdaj stary kts duży rabat Kts 590 Kts 560 Kts 350 -jest bezprzewodowym modułem z dwukanałowym oscyloskopem, oraz multimetrem także dwukanałowym Najnowsze testery diagnostyczne KTS 590 współpracują z oprogramowaniem Bosch ESI[tronic] 2.0. od aktualizacji 2016/2. Obsługują nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte na sieci Ethernet stosowane już w markach Volvo i Mercedes. Ponadto istnieje możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do diagnostyki oraz do aktualizacji oprogramowania według Euro 5/6. Pozwala też wykonywać skanowanie układów sterowania, jak i pomiary napięcia, rezystancji i natężenia prądu. kts 590 tester diagnostyczny Moduł KTS-a 590 Przy pomocy KTS 590 można mierzyć sygnały ze wszystkich zamontowanych w pojeździe czujników i mechanizmów. Zawiera dwukanałowy oscyloskop, który pokazuje nie tylko przebiegi napięcia i prądu, ale umożliwia ich bezpośrednią ocenę. Za pomocą KTS 590 można mierzyć sygnały ze wszystkich zamontowanych w pojeździe czujników i mechanizmów. Wygląd i ustawianie przebiegów jest bardzo proste dla elektromechanika lub mechanika samochodowego i nie trzeba się tego specjalnie uczyć, co jest nieraz domeną innych Urządzeń.KrugerQ Auto Majster Bosch Alwi Diesel CP4

KTS 590 – bezprzewodowy moduł z multimetrem 2-kanałowym i oscyloskopem 2-kanałowym

Nowe moduły diagnostyczne KTS 590 KTS 560 KTS 350 bazują na aplikacji Bosch ESI[tronic] 2.0. Obsługują nie tylko wszystkie popularne transmisje danych, ale również przyszłościowe, oparte na sieci Ethernet. Ponadto istnieje możliwość równoległego obsługiwania kilku interfejsów i w ten sposób wykorzystywania portali producentów pojazdów do diagnostyki oraz do reprogramowania według Euro 5/6.

Cechy szczególne

Praca na bazie ESI 2.0 - podobnie jak dotychczasowa generacja KTS (począwszy od wersji update 2016/2)

Wysokiej wydajności Bluetooth klasy 1 do bezprzewodowej łączności z PC

USB 2.0 jako interfejs do przewodowej łączności z PC

Współpracują z kablami „Easy connect” i innymi adapterami Bosch

Udoskonalona technika pomiarowa do wspomagania wykonania diagnozy

Zintegrowane interfejsy nowych aut – dostosowane do rozwiązań stosowanych w przyszłości

Obsługują nowy interfejs bazujący na Ethernet

DoIP = Diagnoza poprzez IP (IP = Internet Protocol) Kts 590 Kts 590 0684400590

Pierwszy produkt z taką funkcją na niezależnym aftermarkecie

Możliwa równoległa lub jednoczesna diagnostyka: szybka komunikacja między różnymi ECU w tym samym czasie poprzez różne kanały komunikacji

Spełnia wymagania dla diagnozy OE

Pełne wsparcie dla programowania Euro 5/6 Pass-through

Szybki przegląd systemów

Szybki odczyt wartości rzeczywistych

Oznaczenie pracy systemu / status fazy komunikacji pokazywany przez lampki LED na obudowie

Ochrona przed brudem i wodą IP53

Udoskonalona technika pomiarowa:

Kts 590

Oba kanały oscyloskopu są rozdzielone / Zwiększona częstotliwość próbkowania: z 10MS/s do 20MS/s

Szersze pasmo pomiaru multimetrem: z 50 kHz do 100 kHz

Pomiar rezystancji

Zakres pomiaru testera KTS 590 to od 100 Ω do 1 MΩ o rozdzielczości 0,1 Ω —1000 Ω w zależności od zakresu pomiarowego oraz o wartości rezystencji wejścia > 9 MΩ.

Obsługiwane protokoły

ISO 15031, ISO 15765-4 (OBD), ISO 22900, ISO 13400 (Diagnostics over IP), ISO 9141-2 (K i L), SAE J2534-1 i -2 (PassThru), SAE J1850 VPW i PWM, CAN ISO 11898, CAN Single Wire, CAN Low Speed

System https://youtu.be/9vIWHpqc2PM

Tester KTS 590 KTS 560 KTS 350 bazuje na oprogramowaniu ESI 2.0 podobnie jak poprzednie wersje KTS (poza KTS 200 i KTS 340), Win 8 Win 10 wymagany przypadku korzystania z Kts 560 lub KTS 590.

Pomiar napięcia https://youtu.be/9vIWHpqc2PM

Zakres pomiaru to 200 mV— 60 VDC/30VAC, z dokładnością ±0,75% wartości pomiarowej i dodatkowo ±0,25% zakresu pomiarowego, zaś zakres częstotliwości AC: 10 Hz-100 kHz (–3 dB) Oscyloskop KTS 590

KTS 590 posiada zakres pomiarowy 200 mV—60 VDC/30 VAC, 42 VACpeak i zakres częstotliwości do 5 MHz. Szybkość próbkowania KTS 590 to 20 MS/s (MS=megasamples) a odchylenie X to 25μs—1.Diagnostyka

Komunikacja między różnymi ECU jednocześnie. Tester KTS 590 posiada wsparcie programowania Euro 5/6 Pass-through i umożliwia szybki przegląd systemów i odczyt rzeczywistych wartości. https://youtu.be/9vIWHpqc2PM

ESI[tronic] 2.0 umożliwia profesjonalną i kompleksową naprawę pojazdów, poprzez zgromadzoną w kilkunastu modułach dokumentację techniczną, schematy elektryczne czy wyposażenie pojazdów. Niewątpliwą zaletą tego programu jest pogrupowanie na poszczególne moduły, co pozwala na łatwe i sprawne wyszukanie interesujących nas danych. Oprogramowanie jest systematycznie uaktualniane 3 razy w roku lub online , dzięki czemu możemy mieć pewność, że mamy dostęp do bieżących najbardziej aktualnych danych danych.

Moduł A – Wyposażenie pojazdów, w którym zawarto pełną listę części samochodowych marki Bosch oraz porównanie tychże numerów z numerami katalogowymi producenta pojazdu. Znajdują się tutaj dane 18 tys. aut osobowych, 11,5 tys. pojazdów użytkowych, 8 tys. ciągników, 5 tys, motocykli.

Moduł B – Jednostki Pracy – czyli informacje umożliwiające szybsze oszacowanie kosztów i czasu naprawy.

Moduł C – Diagnoza Sterowników i System Informacji Serwisowe SIS – to system do diagnozowania pojazdów wraz z instrukcjami dotyczącymi ich napraw. Znajdziemy tutaj szczegółowe informacje dotyczące diagnostyki i usuwania usterek układu sterowania silnikiem, układu hamulcowego oraz układu komfortu – ESP, ABS, ASR. Zawarte informacje dotyczą nie tylko marki Bosch, ale również innych producentów.

Esi 2.0 D – Części zamienne do silników wysokoprężnych – jak sama nazwa wskazuje znajdziemy tutaj pełny spis wyposażenia silników wysokoprężnych Bosch wraz z listą i rysunkami www.alwi.pl

Esi 2.0 E – Elektryczne części zamienne – zawiera z kolei rysunki, listy i spis części zamiennych i zapasowych dla elektrycznych instalacji samochodowych. www.alwi.pl

Esi 2.0 F – Archiwum części zapasowych – archiwalne listy części zamiennych do starszych samochodów, a także listy z częściami zamiennymi do wysokoprężnych silników, układów pneumatyki i elektryki.   www.alwi.pl

Esi 2.0 K – Instrukcje napraw komponentów www.alwi.pl

Esi 2.0 M – Mechanika – zawiera informacje na temat samochodów z silnikiem benzynowym i wysokoprężnym.

Esi 2.0 P – Schematy układów komfortu – w tym schematy klimatyzacji, podgrzewanych siedzeń itd.. www.alwi.pl

Esi 2.0 S – Dane serwisowe – baza danych części i czasów pracy, pozwalająca na odpowiednie skalkulowanie ceny.

Esi 2.0 TD – Dane Tedcoc www.alwi.pl

Esi 2.0 W – Dane regulacyjne pomp wtryskowych – pomp rzędowych i rozdzielaczowych. www.alwi.pl

Esi 2.0 ZD – Części zamienne Zexel – katalog tych części, wraz z poglądowymi rysunkami, listami części zamiennych wtryskiwaczy i pomp wtryskowych. www.alwi.pl

Cennik Esi 2.0 - https://youtu.be/--MJYC4PB0o   Rabat 10% + 5% przy zakupie nowego testera Bosch.

PROMOCJA MOTOCYKLE

KTS 525 z programem 1 razowym OTP BIKE komplet 6100zł

PROMOCJA TRUCK

KTS TRUCK z programem 1 razowym OTP Truck komplet 19900zł

Wymagany komputer z wind 10

Koniec wsparcia dla Windows XP i Vista wymagany wind 7/8/10

W roku 2018 zostanie wycofane oprogramowanie ESI Tronic 2.0 dla testerów:

KTS 520

KTS 550

KTS 650

KTS 670

KTS 200

KTS 340

W 2017 r. kończy się wsparcie ESI[tronic] 2.0 dla Windows XP, XP Embedded oraz Windows Vista, co oznacza, że od 2018 r. nie będzie ono mogło być już instalowane na komputerach.

KTS 650 I KTS 670W związku  z tym dla testerów KTS 650 i KTS 670 pracujących na Windows XP wersja ESI[tronic] 2.0 – 2017/3 jest wersją finalną, jaką można zainstalować na tym sprzęcie. Osoby, które do tej pory pracowały na powyższych testerach, mogą wybrać jeden z kilku pakietów:

Pakiet KTS 960 obejmujący DCU 220 i KTS 560 – 23.900 zł

Pakiet KTS 980 obejmujący DCU 220 i KTS 590 – 27.900 zł

Pakiet KTS 460 obejmujący DCU 100 i KTS 560 – 18.400 zł

Kompletny KTS 350 bazujący na Windows 10   - 17.400 zł

( program wymiany STARY KTS ZWROT! minus rabat 20% )

 

KTS 520 KTS 550 KTS 200 KTS 340

Podobna sytuacjach jest w przypadku KTS 520 oraz KTS 550. Również tutaj, ostatnią wersją obsługiwaną przez te produkty jest ESI[tronic]2.0 2017/3. Jednak i w tej sytuacji można zastosować kilka skutecznych rozwiązań:

Moduł KTS 560 z najnowszymi interfejsami pojazdów, komunikacją Bluetooth i multimetrem – 12.000zł

Moduł KTS 590 z najnowszymi interfejsami pojazdów, komunikacją Bluetooth i oscyloskopem – 16.400zł

KTS 350 Tester Bosch Zintegrowany Diagnoza Doip Windows 10 - 17.400

( program wymiany STARY KTS ZWROT! minus rabat 20% )

Warto także pamiętać, że do aktualnego ESI[tronic]2.0 nie jest wymagana instalacja z płyty DVD, a wszystkie aktualizacje dostępne są poprzez Managera Pobierania.

Natomiast od 2018 będzie można wybierać pomiędzy tradycyjną aktualizacją oprogramowania na płytach, czy też zdecydować się na aktualizację online https://youtu.be/GrwzJtNGdIY

Diesel Center Alwi BDC - http://www.alwi.pl/bosch-diesel-center-alwil_wieja.html

 

« powrót do listy