Ankieta

Nieustający proces doskonalenia jakości i kompetencji obsługi leży u podstaw funkcjonowania sieci warsztatów samochodowych Bosch Car Service. Państwa opinie są dla nas najcenniejszą informacją i wskazówką jak unikać słabych i wzmacniać mocne strony. Mobilizują do działania w kierunku wzmacniania korzyści oczekiwanych przez naszych obecnych i przyszłych Klientów. Szanowny Kliencie, jeśli skorzystałeś z usług Alwi, podziel się z nami swoja opinią wypełniając poniższa ankietę.

1. Skąd dowiedzieliście się Państwo o lokalizacji BSC Alwi

Inne
2. Jak oceniacie Państwo łatwość dotarcia do serwisu wg skali:
bardzo łatwo bardzo trudno
3. Przyczyna wizyty w serwisie

Inne
4. Jeżeli podczas ostatniej wizyty w naszym serwisie mieliście Państwo możliwość skorzystania z alternatywnego środka transportu, prosimy określić, co Państwu zaproponowano.

5. Jak oceniacie Państwo pracę personelu podczas ostatniej wizyty w naszym serwisie? Prosimy wpisać ocenę wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle)
kompetentna i fachowa obsługa przy przyjęciu i odbiorze samochodu
precyzyjne określenie zakresu zlecanej usługi i orientacyjnego kosztu
informowanie w przypadku nieprzewidzianych zmian w zakresie usługi, kosztów oraz terminu zakończenia
trafność oszacowania kosztów i ich wyjaśnienie
ogólne wrażenie z obsługi przez personel warsztatu
6. Jak oceniacie Państwo poszczególne aspekty usługi wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle)
jakość wykonanej naprawy / przeglądu
korzystna cenowo oferta usługi i części
krótki czas naprawy
terminowość naprawy
7. Interesują nas Państwa ogólne wrażenia wyniesione z pobytu w BSC Alwi. Jak oceniacie Państwo poniższe kryteria wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle)
ogólna ocena Punktu Obsługi Klienta
czystość pojazdu po zakończeniu usługi
godziny otwarcia warsztatu
łatwy kontakt z serwisem (telefon, Internet, e-mail)
sprawna realizacja formalności (od zlecenia do rozliczenia naprawy)
8. Czy podczas ostatniej wizyty od razu usunięto wszystkie zgłoszone usterki?

9. Jeżeli w pyt. nr 8 udzieliliście Państwo odpowiedzi NIE, prosimy o podanie przyczyny nie wykonania całości zleconej usługi
Inne
10. Jeżeli przyczyną wizyty była reklamacja wcześniejszej usługi w BSC Alwi prosimy o całościową ocenę sposobu realizacji zgłoszonej reklamacji przez personel serwisu wg skali: 5 (bez zarzutu), 4 (bardzo dobrze), 3 (dobrze), 2 (dostatecznie), 1 (bardzo źle) bez zarzutu bardzo źle
11. Co było przyczyną reklamcji?

Inne
12. Jak całościowo ocenilibyście Państwo swój poziom zadowolenia z obsługi w tym BSC Alwi wg skali: 5 (jestem zachwycony/a), 4 (jestem bardzo zadowolony/a), 3 (jestem zadowolony/a), 2 (jestem trochę rozczarowany/a), 1 (jestem całkowicie rozczarowany/a) jestem zachwycony/a jestem całkowicie rozczarowany/a
13. Czy polecilibyście Państwo ten BSC Alwi swojej rodzinie i znajomym?

14. Czy odwiedziliby Państwo ponownie ten serwis?

15. Czy macie Państwo dodatkowe uwagi (zarówno pozytywne jak i negatywne) dotyczące jakości obsługi w naszym serwisie? Jeżeli tak, prosimy je przedstawić poniżej:
Prosimy o podanie kilku informacji statystycznych o sobie:
1. Wiek




2. Płeć


3. Wiek samochodu




W celu zagwarantowania obsługi na najwyższym poziomie pragniemy zachować z Państwem kontakt. Dlatego prosimy o podanie poniższych danych. Jeśli pragniecie Państwo pozostać anonimowi, prosimy nie wypełniać poniższych pól. Poniższe dane pozostają do wiadomości wyłącznie BSC Alwi
Telefon kontaktowy
Adres email
kod zabezpieczający
* Pole wymagane