Brak mocy czyszczenie kanałów sprawna praca DPF

« powrót do listy
wygasa:2018-12-18 Brak mocy czyszczenie kanałów sprawna praca DPF

Brak mocy czyszczenie kanałów sprawna praca DPF

Brak mocy CZYSZCZENIE KANAŁÓW DOLOTOWYCH I ZAWORÓW BEZ DEMONTAŻU GŁOWICY!

Spadek osiągów, wyższe zużycie paliwa i niższa prędkość biegu jałowego to objawy zanieczyszczenia zaworów. Przyczyna leży po stronie recyrkulacji gazu wylotowego i odpowietrzania skrzynki korbowej oraz brak efektu fizycznego spłukiwania paliwa w układach wtryskowych.

Osiadający nagar w kanałach dolotowych i zaworach ssących powoduje ich deformację, wypalanie i niedomykanie, rozszczepiając tym samym komorę spalania.
W tym przypadku zastosowanie dodatków do paliwa jest bezużyteczne, bowiem przy bezpośrednim wtrysku do komory spalania paliwo nie ma kontaktu z kolektorem ssącym i zaworami ssącymi.

Negatywne nawyki podczas jazdy samochodem, takie jak odbywanie częstych podróży na niewielkie odległości oraz poruszanie się w korkach, w połączeniu z rosnącą zawartością biokomponentów w paliwie, mogą doprowadzić do pogorszenia stanu zaworów.

Kody usterek, takie jak: „Niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna” lub „Utrata mocy” pozwalają na poprawną identyfikację przyczyn usterki przez mechaników samochodowych.

Nowa technologia obejmuje czyszczenie wymagające jedynie demontaż kolektora ssącego do przeprowadzenia skutecznego czyszczenia kanałów dolotowych i zaworów do całkowitego ich oczyszczenia z osadów. Wysoka skuteczność  i krótki czas potrzebny na wykonanie czyszczenia stanowi doskonałą alternatywę wobec tradycyjnych metod usuwania nagarów z demontażem głowicy i układu zaworowego.

Objawy zanieczyszczeń kanałów dolotowych i zaworów ssących mogą wystąpić po około 40-50 tyś. km:

            *Brak mocy (spadek mocy nawet o 40%)
            *Nierówna praca silnika na biegu jałowym
            *Problem z przyspieszaniem (szarpanie)
            *Słaba reakcja na wciśnięcie gazu
            *Wypadanie zapłonu
            *Większe zużycie paliwa
            *Błąd spalania stukowego
            *Błąd przepustnicy
            *Problem z odpaleniem silnika

Prowadzimy wypalanie DPF test statyczny na samochodzie DPF KQ,regeneracja mechaniczna DPF KQ stanowisko naprawcze DPF pojazdy osobowe i ciężarowe 

DPF SERBE AVM DIESEL REPAIR DPF SKP

« powrót do listy